Yves Rocher Hair Repair Oil

Herkese Merhaba!

Bugün bir Fransız markası Yves Rocher'ın  kuru ve yıpranmış saçlar için üretilmiş olan saç bakım yağından bahsedeceğim.Ben yaklaşık 4 haftadır kullanıyorum ve gönül rahatlığı ile tecrübelerimi paylaşabilirim.

Çok pratik, kullanışlı 150 mL'lik  bir şişeye sahip.Şişenin üzerinde Silikon , Paraben ve Renklendirici içermediği özellikle belirtilmiş ayrıca kokusu da oldukça hafif.




 Kuru saçınızın boylarına haftada 2 kere sampuandan önce uygulayarak 10 dakika bekletilmesi daha sonra yıkanması tavsiye ediliyor.

Ben haftada bir gün, kuru saçlarıma banyodan önce uygulayarak 30 dk bekletiyorum, daha sonra saçlarımı yıkadığımda saç kremi kullanmadan saçlarımın yumuşacık olduğunu gördüm. Şimdilik haftada 1 kere kullanmam yeterli geldiği için bu şekilde kullanmaya devam etmeyi düşünüyorum.
Sizin severek kullandığınız saç bakım ürünleri neler ?

Hoşçakalın :)

Yorumlar